Vadovo EQ praktikoje: rezultatyvios emocijos.

Kaip išnaudoti emocijų energiją konfliktų, derybų ar sprendimų paieškos su darbuotojais metu?

  • Vadovo EQ praktikoje: rezultatyvios emocijos.
  • NAUJIENA
  • Visos darbo dienos trukmės mokymai
  • "Quadrum" konferencijų centre, Konstitucijos 21, VILNIUJE
  • 2019 m. rugsėjo 26 d., ketvirtadienį, nuo 10:00 iki 17:30.
  • Kavą, arbatą, sausainius, pietus ir šiltą sutikimą garantuojame.
  • Vietų skaičius ribotas

"Paskutinės minutės" specialus pasiūlymas dar 4 vietoms - 299 €

 Registruotis už specialią kainą

Mokymų kaina 450 €. 

Kai turite reikalų su žmonėmis, atminkite, kad žmonės tai ne logikos sutvėrimai, tai emocijų sutvėrimai.
Dale Carnegie

Su Nomeda Maraziene

Emocinio intelekto kompetencijų lavinimo trenerė meistė, konsultantė, lektorė. Licencijuota NLP (neuro-lingvistinio programavimo) trenerė (Londonas 2007, Kipras 2008), sertifikuota EQ trenerė meistrė (2015, Dubai, JUA), Harvardo teisės mokyklos programos „Leadership in Negotiations“ dalyvė (JAV, 2018). 14 metų suaugusiųjų mokymo ir ugdymo patirtis.

Emocijos užkrečiamos. Tai turi savų pliusų ir minusų: vienas vienintelis darbuotojas gali užkrėsti kolektyvą ir entuziazmu, ir nepasitenkinimu. Ir nors versle ar darbe, atrodytų, tai neturėtų dominuoti, tačiau kiekvieną mūsų sprendimą - ir patį geriausią, ir lygiai taip pat tą, kuriuo nesididžiuojame - lemia emocijos. Emocijų neįmanoma palikti už durų ar namuose, jos veikia visada ir ne taip retai „paima viršų“. Dėl šios priežasties dažnai atrodo, jog geriausias sprendimas yra nepriimamas arba sabotuojamas, o bendradarbiai, užuot bendradarbiavę ir palaikę vienas kitą, konkuruoja ir kartais net kenkia. Tokios situacijos tolina tikslų pasiekimą, didina resursų sąnaudas ir kartais net kenkia įmonės reputacijai. Kaip elgtis, kad situacija netaptų nevaldoma?

Vadovo užduotis – valdyti kolektyvo nuotaikas, o sudėtingose komunikacijos situacijose kylančias emocijų bangas nukreipti rezultatui pasiekti. Būtent dėl to darbas su savo ir kitų emocijų teikiama energija - tai gebėjimas, tampantis absoliučiai būtinu šiuolaikiniam vadovui.

Vadovo komunikacija su darbuotoju tuo pačiu metu vyksta dviem lygmenimis – loginiu ir emociniu. Loginis - tai argumentais, alternatyvų paieška, pasekmės ir priežasties principu paremtas bendravimas. Tačiau lygiagrečiai tuo pat metu vyksta bendravimas ir emociniu lygmeniu. Tipinė klaida kritinėse situacijose – transliuoti priešingas emocijas: įpykusį žmogų dar labiau supykdys bandymas su juo kalbėti maksimaliai ramiu tonu. Ne mažiau erzins bandymai pralinksminti tą, kuris labai liūdi.

Visuotinė automatizacija ir robotizacija ilgainiui paliks tik tas profesijas, kur svarbūs bendravimo įgūdžiai, todėl išvystytas emocinis intelektas vadovams ne tik padės kurti abipusę vertę su savo darbuotojais , bet ir suteiks konkurencinį pranašumą.

Vadovo EQ praktikoje: rezultatyvios emocijos.

Lektorė Nomeda Marazienė – emocinio intelekto kompetencijų lavinimo trenerė meistė, konsultantė, lektorė. Licencijuota NLP (neuro-lingvistinio programavimo) trenerė (Londonas 2007, Kipras 2008), sertifikuota EQ trenerė meistrė (2015, Dubai, JUA), Harvardo teisės mokyklos programos „Leadership in Negotiations“ dalyvė (JAV, 2018). 14 metų suaugusiųjų mokymo ir ugdymo patirtis.

Ką jūs gausite?

Sudalyvavę seminare, vadovai:
• galės taikyti aiškų emocinių poreikių komunikacijoje su darbuotojais modelį, sutarti dėl geriausio įmanomo sprendimo ir stiprinti darbuotojo emocinį įsitraukimą.
• gebės pažvelgti į pasaulį akimis tų žmonių, su kuriais nori sąveikauti.
• dažniau komunikacijoje naudos žodžių junginį „Aš nežinau. Gal tu žinai?“ ir tokiu būdu stiprins empatiją bei komandinės sprendimų paieškos kultūrą organizacijoje.
• gebės savarankiškai identifikuoti savo neveikiančius elgesio modelius besikartojančių „gaisrų“ komunikacijoje su darbuotojais situacijose ir juos koreguoti.
• gebės savarankiškai naviguoti pyktį, nusivylimą, liūdesį nesėkmės situacijose ir tokiu būdu „neužteršti“ darbinės emocinės aplinkos sau ir kitiems bei nukreipti emocijų energiją tikslams pasiekti.

Kam skiriama?

Nedidelių įmonių vadovams, kur dažnai funkcinis ir atsakomybių pasiskirstymas būna kintantis, o darbuotojų ir vadovų ryšiuose dažnai mažai formalumo ir daug tarpusavio bendravimo.

Kaip tai vyks?

Diskusijos ir praktikos forma. Gausite ne tik žinių, bet ir išbandysite jas praktikoje ir veikime. Teorijos ir praktikos santykis - 30:70.

Apie ką visa tai:

Temos diskusijoms ir pratyboms:
• Emociniai poreikiai vadovo ir darbuotojo komunikacijoje. Kaip jie veikia, kaip juos identifikuoti ir į juos atsižvelgti sprendimų paieškos, derybų, konfliktinių situacijų metu?
• Manipuliatyvus elgesys: strategijos ir formos. Kaip identifikuoti?
• Kaip komandos emocinę dinamiką ir efektyvumą veikia „etikečių klijavimo darbuotojams“ kultūra? Kaip „nuklijuoti“ darbuotojų etiketes ir įgalinti kiekvieną komandos narį?
• Emocijų navigacijos (NE „emocijų valdymo“!) principai. Kaip greitai emociškai atsigauti nesėkmės situacijoje ir nukreipti emocijų energiją tikslams pasiekti?

Kokia visa to nauda?

• Sumažinsite galimų emocinių audrų kolektyve tikimybę.
• Gebėsite atpažinti manipuliatyvias elgesio taktikas tiek savo, tiek darbuotojų elgesyje.
• Pagerinsite savo gebėjimą komunikacijoje su darbuotojais daryti konstruktyvią įtaką ir taip su komanda realizuosite daugiau savo sumanymų ir idėjų.
• Pagerinsite asmeninius santykius su bendradarbiais
• Turėsite didesnį darbuotojų įsitraukimą ir palaikymą, organizuodami komandinį darbą.
• ir…. gausite didesnį pelną.

Garantijos

Dalyvaudami šiuose renginiuose niekuo nerizikuojate. Jei po seminaro nuspręsite, kad mokymai neatiko lūkesčių arba išvis patekote ne ten kur tikėjotės, grąžinsime Jums 100 proc. jūsų sumokėtų pinigų be jokių diskusijų.

REGISTRACIJA

Iš viso:

Užsakymas bus laikomas gautu užpildžius šią anketą ir padarius apmokėjimą už mokymus 

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, galite kreiptis el. paštu vadovavimas@vadovavimas.lt arba tel. +37065568084

Share this Page: