Pardavimų organizavimas ir valdymas nuotoliniu būdu

Apie tai, ką pardavimų komandoje reikia daryti šiek tiek kitaip ir kur kreipti daugiau pastangų neįprastų situacijų metu

  • NAUJIENA
  • Pardavimų organizavimas ir valdymas nuotoliniu būdu
  • INTERNETU
  • + dar mėnesį laiko galėsite peržiūrėti paskaitų vaizdo įrašą
  • + šio kurso FB grupė internete problemų aptarimui
  • Keturių dalių seminarų ciklas
  • 2020 m. gruodžio 8, 10, 15 ir 17 dienomis nuo 10 iki 11:30 val.

Šiandien pirmosios paskelbimo savaitės speciali kaina - 149 €

 Registruotis už specialią kainą 

Pilna mokymų kaina 320 €. Speciali kaina galioja ne ilgiau kaip iki 2020-11-24 22 val. arba aštuoniems dalyviams. Priklausomai kas įvyks anksčiau. Praleistas paskaitas turėsite žiūrėti įraše.

To, kas mums atrodo neįmanoma, galbūt paprasčiausia nesistengėte padaryti.
Johanas Volfgangas Gėtė

Su Renata Šumskaite

Vidinių ugdymo programų kūrėja, specializuotų mokymų praktikė, moderatorė ir fasilitatorė. „Motivate“ konsultantė-partnerė. Strategijos kūrimo, pokyčių įgyvendinimo bei komandų valdymo patirtis skirtingų kultūrų bei kompleksiškumo organizacijose.
Vadovavimo patirtis daugiau nei 20 metų, pardavimų ؎ daugiau nei 11 metų.

Pardavimai yra ta sritis, kur rezultatai matosi greičiausiai. Net jei tai ilgi kliento prisijaukinimo ritualai. Čia greičiausiai reaguojama į pokyčius ir štai potencialus klientas jau sako – „gal truputį luktelėkim...“

Viskas keičiasi – aplinkybės, darbo sąlygos, pirkėjai, kainos, paklausa ir pasiūla. Ką dažniausiai daro normalus žmogus, kai ant jo galvos užgriūva pokyčių lavina? Laukia, kol viskas vėl bus kaip buvę. O kol laukia, ieško pasiteisinimų, kodėl rezultatas nebe toks, koks anksčiau. Ir, žinoma, randa – pandemija, krizė, Kinija, Amerika, blogiausiu atveju, kas nors iš Lietuvos politikų, Vilniaus kamščiai, šventės, atostogos, karščiai, šalčiai ar tiesiog „žmonės nebeturi pinigų“.

Ir taip, empatiškai pagalvojus, jie tikrai gali būti teisūs, tačiau ką daryti jums, jei esate jų vadovas ir jums reikalingas rezultatas?

Greičiausiai turite tik vienintelį pasirinkimą – nuolatos adaptuotis prie pasikeitimų patys ir prie jų adaptuoti sistemą. Turite tuoj pat nuspęsti, ką reikia pakeisti, kai per nuotolį dirbantis pardavėjas sako, kad vis tiek niekas neperka ir nepirks, nes karantinas ir krizė, o lig šiol tvarkingai mokėjęs klientas teisinasi tuo pačiu.

Kokių turite galių ir svertų paveikti tą žmogų ekrane? Ar reikia kurti kokias nors specialias motyvacines sistemas? Bausti? O gal skatinti?

Pristatome jums autorinį keturių nuotolinių seminarų ciklą internetu

Pardavimų organizavimas ir valdymas nuotoliniu būdu.

Lektorė

Renata Šumskaitė – vidinių ugdymo programų kūrėja, specializuotų mokymų praktikė, moderatorė ir fasilitatorė. „Motivate“ konsultantė-partnerė. Strategijos kūrimo, pokyčių įgyvendinimo bei komandų valdymo patirtis skirtingų kultūrų bei kompleksiškumo organizacijose.
Vadovavimo patirtis daugiau nei 20 metų, pardavimų - daugiau nei 11 metų.

Apie ką visa tai

Kaip verslo vystymo, pardavimo vadovams pasiekti rezultatų, suvaldyti rizikas bei didinti pardavimus dirbant nuotoliniu būdu. Pardavimo procesai pagal pardavimų specifiką – į ką atkreipti dėmesį, kai neberengiame susitikimų, networking’o renginių, vakarienių gyvai ir dirbame online.

Kaip didinti „success rate“ (sėkmingų sandorių skaičių). Pardavimo procesų ir pardavėjų kompetencijų kėlimas nuotoliniu būdu.

Kaip tai vyks

Šiuolaikinės psichologijos, pardavimo valdymo metodologijos, praktinės įžvalgos (iš asmeninės patirties) apie pardavimų (B2B, B2C) valdymą bei rekomendacijos.

Kokia visa to nauda

Atsiras aiškumas, kaip planuoti, valdyti bei auginti pardavimus, kai komanda dirba nuotoliniu būdu. Metodai ir įrankiai dirbant online - kaip dirbti su pardavėjų komanda. Efektyvesnis pastangų ir kuriamos vertės santykio paskirstymas.

Kam skiriama

Vadovai, pardavimo, verslo vystymo vadovai ar tie, kam svarbu didinti organizacijos pajamas.

Seminarų planas

I dalis

  • Esminiai pardavimų valdymo elementai pagal skirtingus pardavimo procesus.
  • Į ką atkreipti dėmesį, kur didžiausios rizikos bei galimybės.
  • Praktiniai patarimai, įrankiai.

II dalis

  • Pardavimų valdymas. Ko reikia, kad pasiektumėte rezultatų. Darbas F2F ir (ar) online - esminiai skirtumai.
  • Kas kinta? Kaip turime keistis?
  • Kokias savo kompetencijas ugdyti, kad galėtume dirbti su pardavimais ir komanda online.
  • Asmeninis profesinis pardavimo vadovo augimas. Lankstumas ir greitas adaptyvumas (angl. agility).

III dalis

  • Kaip keičiasi perkančiosios pusės elgsena. Tendencijos, esami požiūrio lūžiai ir ateities tendencijos.
  • Pardavimų rezultatai. Proaktyvus rizikų (nepasiekto rezultato) numatymas.
  • Pardavėjų savarankiškumo ugdymas siekiant rezultato (ir (ar) dirbant nuotoliniu būdu).

IV dalis

  • Pardavimų valdymas išsireikalaujant rezultato.
  • Pardavėjų ugdymas (gyvai ir (ar) nuotoliniu būdu).
  • Įrankiai ir metodai.

Garantijos

Dalyvaudami šiuose renginiuose niekuo nerizikuojate. Jei po pirmojo seminaro nuspręsite, kad mokymai neatitiko lūkesčių arba išvis patekote ne ten kur tikėjotės, grąžinsime Jums 100 proc. jūsų sumokėtų pinigų be jokių diskusijų.

REGISTRACIJA

Ateityje norėčiau gauti informaciją el. paštu apie kitus vadovavimas.lt organizuojamus mokymus

Iš viso:

Užsakymas bus laikomas gautu užpildžius šią anketą ir padarius apmokėjimą už mokymus 

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, galite kreiptis el. paštu vadovavimas@vadovavimas.lt arba tel. +37069008008